Alla inlägg den 23 november 2011

Av Anna - 23 november 2011 20:28

HEJ jag har prisis duschat siter i mys kläder<3<3<3<3 min komps har skafat en blogg det va hon som hadde lifebygulet hennes blogg heter minnasliv.devote.se god natt ska lägga mig och lässa nogon time men jag ska rekomedera allahellgonaofret litte läsgig men dom som är litte skänsliga ska inte läsa den men om ni ska sköpa den läs förorden först sen äfter orden denser ut såhär men jag ska varna skänsliga läsare men nu ska jag skriva vad som står på baksidan på boken



om det var en filmhede jag försökt att fly.

om det var en film ade jag klättrat ut genom fönstret och sprungit.

om det var en filmhade jag slagits och kämpat för mitt liv.



shrins dröm har gått i uppfyllelse. Hon och hennes pappa har flyttat till en stor

fin herrgård med stall och hästar  i en idyllisk litten by.

De får bo helt gratist och sköta sig själv utan förpliktelser.

Det är nästan för bra.

Hösten kommer och ju mer allahelgonahelgen närmar sig, desto otckare saker börga hända.

Det visar sig att nogot hemskt har hent  på gorden i det förflutna.

Nogot som Shirin inte kan undkoma.

Vem som är ond ochgod är inte längre

givet.

Den som står dig allra närmas kan vara den som vill dig mest ont.<3  

HEJ

Av Anna - 23 november 2011 15:47

HEJ NU SITER JAG OCH JÖR LÄXAN  JÄTTE TRÅKIT MEN   SEN SKA JAG BAKA NU HÅLLER JAG PÅ LÄSA EN BOK SOM HETTER BOK TJUVEN JÄTTE BRA HITILS POK SKANSKAN     

Presentation


shoo jag är skanskan.....!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards