Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 28 oktober 2011 15:16

min kommpis har visat mig en låt från en film jag tycker att den är lolig...

Av Anna - 23 oktober 2011 20:57

Hej nu har jag komit hem från stan  jag har hannlat en väska och ett hallspand med en mobil på sen har jag hannlat ett par örhengen med fladermös på 

Av Anna - 22 oktober 2011 13:41

Hej jag kommer inte vara inne i morgon jag ska ut med en kompis och handla  sen ska jag ha tennis kram SKANSKAN     

Av Anna - 22 oktober 2011 12:22

Jag och min mamma har varit och hanlat HALLOOWEEN grejer till HALLOWEN .Stina och hennes familj ska vara med mig och min familj det ska bli jätte kul jag längtar som bara den till lördag men det är en hell väcka till des men nu moste jag hjälpa till och städa. ps fick alla rät på provet vi hadde i veckan men på torsdag ska vi ha historje prov vi kommer läsa 10 sider ho jobigt kram SKANSKAN    

Av Anna - 14 oktober 2011 17:50

  HEJ igen nu har min kompis skafat sin blogg entlige hon har haft en blogg innan men hon tog bort den men nu har hon skafat en ny jätte gulig och coll på samma gång men nu ska jag komma till saken den heter lifebygullet.bloggplatsen.se   . Men nu ska jag beräta om min vecka i skolan jag har haft Elevens val jag fick värdsmusik och hanntvärk det var jätte kull för jag fick 2 par jätte bra bästisar den ena har jag haft innan som BFF men vi hadde gort slut som BFF men nu är vi det igen med en annan jätte snäl vän som vi kallar gullet  sen hon som jag har haft innan som vi också kallar gullet men jag heter sötnosen. På Elevens val veckan har vi sjungit värds musik sen på hantvärk har vi fått göra spesijela  armband och trålsländår som man har gort av glaspärlor och ståltråd men jag årkade inte göra trålsländår så jag gorde armband och örhängen till min mamma kram skanskan<3

Av Anna - 14 oktober 2011 16:59

HEJ jag ber 11000008637915366478765 om ursekt jag har haft jätte mycket med skolan att göra och andra grejer att göra  man jag låvar att vara ine mer på bloggen  man ni kan titta in på bloggen 1 gång i vackan om ni kan annars är det inte hella värden men ni kan inte hoppas er att jag skriver varge vecka men kanske att jag skriver på FREDAGAR så nu har jag skrivit mitt inlegg men jag är inte klar en för jag ska skriva om min vecka i skolan men det kommer gå snapt för min kompis kommer starta en blogg så nu börjar jag beräta men jag kommer till baka om en hallv time   


Presentation


shoo jag är skanskan.....!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards