Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 28 januari 2012 13:52

Hej idag ska jag till min kompis Stina och sova över ska bli jätte kul

Av Anna - 23 januari 2012 18:00

HEJ måndag igen= pip= svär ord= pip tråkit som vanligt.När min mamma kom hem åkte vi till stadium på mobilja där instalerade vi spotify på min mobil sen köpte vi ett par byxor til tennisen sen 2 par strompor som jag kan ha i mona skor på  idroten och på tennisen  här kommer lite bilder hejdå ses    en bild på vår taras föra vinten det va 2 miter snö  en bild på kyrkogården sen här komernågra till på kyrkogorden i malmö   hejdå          

Av Anna - 20 januari 2012 18:16

Hej har varit hemma i dag igen tyvärr bu   och jag fryser jätte mycket också så jag skriver inte så mycket men jag ska försöka här kommer blandade bilder några på mig och Minna ses

                          

                          & BEST AV ALLT JAG OCH MINNA ILOVE YOU                    

                             

Av Anna - 19 januari 2012 09:59

                                                                                                                  

Av Anna - 19 januari 2012 09:34

Hej idag är jag sjuk igen bububu sen har jag min kompis Minna i luren som också är sjuk det är ju bra för då har man någon att prata med  men i morgon tror jag att jag kommer till skolan men skriver mer sn ses                        

                                         


                                                             

                                        

Av Anna - 18 januari 2012 10:17

                                                                                                  puss & kram ses        

                                                 

                                                                                coola  <3<3           

Av Anna - 18 januari 2012 10:04

Hej i dag är jag sjuk buu och har jätte ont i huvodet ajaj. Jag kollar in bloggar jag har sett nogra bra den ena heter ellenjohanssons.devote.se kolla in den   sen en annan  Annaellenor.devote.se   ses                       

                                                                                     

HEJ

Av Anna - 17 januari 2012 20:18

Hej förlåt att jag inte har varit inne på sista tiden men folt upp med skolan buu men jag vill bara säga att vår kompis stina har kommit hem från thailand      men jag har börjat på tennis woho men jag känner en där stinas kompis som tur är  ses                          

Presentation


shoo jag är skanskan.....!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards