Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

snuft

Av Anna - 10 februari 2012 20:07


Hej  har varit en sån där dag den va bra från början sen blev den jätte dålig  för jag började bråka men en kille han började säja taskiga saker till mig sen sa jag sluta sen så fortsate han så jag kastade pinne på han jag erkänner det va  taskigt och dumt av mig men  det betyder att man ska inte kalla någon för tjockis han sa att hissen kommer att sjunka för jag är för tjock sen blir han skälv ut satt för det  så var för gör han så då det är en då jätte dumt tycker jag då och jag är inte tjock jag väger 47 kg jag tycker att det är en normal vikt i min ålder 11 år ses kram Anna   

 
 
Minna

Minna

10 februari 2012 21:16

Hej Anna. Tyckte oxå att det var skit taskigt....

Puzzz<3333

http://www.minnasliv.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 september 2012 19:35

hej är med minna nu     

Av Anna - 13 april 2012 21:58

Hej blogg en jag är jätte ledsen att säga detta men jag tänker ta en paus från bloggen i 2­ eller 3 veckor men jag ska försöka vara inne om jag har tid så ni kan ju titta för bi om ni har tid eller något och tack föra alla fina kommentarer ses blogge...

Av Anna - 30 mars 2012 18:48

Hejhej alla söta där ute!<3(alla som är sööta då, haha) Hoppas ni har det bäst! Hade tänkt att skriva ett inlägg om min vecka och lite till.. Kommer bli ganska långt inlägg meen jaja..   Måndag: Vi tränade på vår pjäs. Gick väl ganska bra ...

Av Anna - 22 mars 2012 10:50

Hej nu är jag i skolan och skriver igen det är jätte kul. Jagär jätte ledsen att jag inte har kunnat skriva på länge det har varit mycket iskolan och mycket prov och sånt Lmennu ska vi inte har prov på länge hoppas jag. Jag kanske har berättat vad ja...

Av Anna - 19 mars 2012 19:24

Hej idag har jag varit i skolan det va väll helt ok man ska ju inte klaga imorgon ska vi till en gammal choklad fabrik men nu är det inte längre  BU nu är det om animering så vi ska gå och lära os om animering det är bättre än lektioner ju men ska sk...

Presentation


shoo jag är skanskan.....!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards