Alla inlägg under december 2011

HEJ

Av Anna - 30 december 2011 13:03


Hej igår ått jag jätte god mat hos min pappas  kommpis jag åt köt och potatisgratäng. Han hadde jätte kola tavlor dom sog utt så här   sen ska jag ha en tavla bakom min säng som ser ut så här       god jul och gott nyt år snart                                                            

     


                                                      

HEJ

Av Anna - 26 december 2011 19:56

Hej och god jul har ni haft en  bra jul jag har haft det ialafal det va en jätte bra jul för att jag har fåt en IPHONE 4 woho tack så jätte mycket MAMMA och PAPPA NI ÄR BÄST ILOVE YOU <3<3<3<3<3<3<3<3    : )

         


 

                                                  

                        




 


HEJ

Av Anna - 21 december 2011 13:24

Nu är det jul låv äntligen i övermorgon ska jag åka till min stuga i småland så jag kommer inte vara inne på några dagar  men jag kommer vara inne när jag kommer hem igen krm skanskan  

Av Anna - 16 december 2011 18:02

hej igår va värdens besta dag i hella mitt liv först va jag på stan med min vän stina sen va jag på fest på svea skolan det va bäst för min vän va där vi bara dansade los sen jågade jag och stina hem till henne sen va vi där sen kom jag hem sen la jag mig vid 00.00 så jag är jätte tröt i dag med det va skit kul måste jöra det i jen ps. jag satt på lektioner och tängte på svea festen i går 

Av Anna - 13 december 2011 15:26

Hej i dag jick vi lucia tåg en i vår skola svimade bara hon hör en sårlig låt bereta mer senare <3<3 skanskan<3<3<3

Av Anna - 10 december 2011 16:21

i går bakade jag och min mamma och min kompis peppar kakor jag gillar inte de men det är kul att sätta på glasyr jag gjorde 2 änglar 4 hjärtan 2 ronda ringar som man kan pynta skälv sen 1 gubbe sen ett halvt stort hjärta som jag delar med min kompis vi har delat det på mitten sen ska vi skriva A sen på andra halvan ska vi skriva M sen ska vi hänga upp dom i fönsterna sen kan man ha dom uppe hela året sen nästa år kan man göra nya.Sen gjorde vi bokstäverna med glasyr sen ska vi pynta dom. lite komplicerat att för stå jag skälv fattar nästan inte men jaja

Av Anna - 8 december 2011 16:46

Hej jag sitter och längtar till lördag då ska jag på stan med min kommpis ska bli jätte kul.Jag undarar om ni jilar min blogg ni kan väl skriva någon kommentar vad ni tycker om min blogg inom nån väcka kram SKANSKAN<3<3

jul

Av Anna - 6 december 2011 17:37

hej nu håller vi på att jul pynta. jag ska bara säga att jag har värdens bästa kommpis hon hetter minna eller så kallat mono asså vi kallar henne så <3<3<3 ses skanskan <3<3<3

Presentation


shoo jag är skanskan.....!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards